Aveti intrebari? Iata cateva dintre cele mai frecvente:

Cum pot solicita soferul preferat?

Trimiteti un mail cu coordonatele soferului si o nota va fi trecuta in rezervarea dumneavoastra.

Cum pot recupera un obiect uitat in masina?

Daca v-ati pierdut vreun obiect intr-una din masinile noastre, va rugam sa ne contactati in scris la office@mylimocab.com sau contactati-ne direct la numarul de telefon de urgenta:+40318 270 275

Cum pot adresa o intrebare?

Ne puteti contacta direct pe chatul de pe website: www.mylimocab.ro sau ne puteti trimite un mail la office@mylimocab.com

Cum pot efectua o rezervare?

Cea mai simpla modalitate este de a descarca aplicatia noastra ; direct pe pagina noastra web sau la telefon prin intermediul unui agent de-al nostru: +40318 270 275.

Cum imi pot schimba rezervarea?

Puteti contacta echipa noastra de asistenta non-stop la contact@mylimocab.com si ne comunicati noile coordonate sau ne contactati telefonic, direct la :+40318 270 275

Cum imi pot anula rezervarea?

Va puteti loga in aplicatie si apasati tasta de anulare pentru a invalida o rezervare existenta, ne puteti contacta in scris, pe mail la contact@mylimocab.com sau telefonic cu unul dintre agentii nostrii la : +40318 270 275.

A intarziat soferul. Cum procedez?

Cand ati efectuat rezervarea, ati primit informatii complete despre sofer, precum si contactele acestuia. Sunati-l direct sau sunati la dispeceratul nostru iar noi il vom contacta pentru dumneavoastra.

Politica myLIMO-Cab cu privire la transportul animalelor de companie

Da, va puteti aduce prietenul necuvantator cu dumneavoastra, cu conditia ca acesta sa fie transportat in cusca corespunzatoare si sa se anunte dispeceratul in momentul rezervarii.

Cum va pot contacta daca zborul are intarziere?

In momentul rezervarii transferului, va rugam sa anuntati numarul zborului. Colegii nostri vor monitoriza zborul dumneavoastra in timp real.